dag 3 30 september - Reisverslag uit Savannah, Verenigde Staten van karinmeuris - WaarBenJij.nu dag 3 30 september - Reisverslag uit Savannah, Verenigde Staten van karinmeuris - WaarBenJij.nu

dag 3 30 september

Door: karin

01 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Savannah

8u uitgecheckt en onze trip voortgezet.Tis hier regenachtig maar het is nog altijd heel warm.
We rijden nu richting Daytona Beach maar we zitten een beetje vast in het verkeer in Orlando.De mensen rijden hier naar het werk.
Om een uur of 10 zijn we dan in Daytona.In de verte zien we het gigantisch autocircuit liggen.Heel indrukwekkend, weer megagroot zoals alles hier.
Zijn uitgestapt om een paar fotootjes te nemen maar heel dicht kunnen we er ni bij geraken.
Dan richting Daytona Beach.Nu we hier toch zijn gaan we ook eens zot doen en met onze auto op het strand rijden.Heel speciaal daar.Ondertussen is de zon volop aan het schijnen terug.
Daarna zetten we onze weg verder naar St Augustine waar een oud Spaans fort ligt.Efkens rond het fort gaan wandelen want het was weer beginnen regenen en als het hier regent dan valt er serieus wat uit de lucht.
Nog in een gezellig cafeetje iets gaan drinken waar ne plaatselijke zanger met gitaar wat repertoires zong, wel gezellig daar.
Dan richting Savannah.Rond een uur of vijf in Savannah aagekomen.
Een heel mooi klein stadje.Gaan inchecken in een heel mooi landelijk hotelletje.Trouwens in Savannah zitten de meeste geesten van de hele U.S.A.In de helft van de huizen hier zitten geesten, zeggen ze hier.
Om 8 uur hebben we dan de Ghost tour gedaan en ook de uitleg gekregen waarom het in Savannah zo spookt....
Was leuk die Ghost tour.Hebben in een behekst huis mogen rondlopen met een spokenteller.Jos had zijn tablet mee met zijn soort geigerteller erop...maar hij had maar weinig activiteit op zijn tablet.
Morgen gaan we naar een behekst kerkhof, ben benieuwd wat de tablet daar aangeeft.

• 01 Oktober 2014 - 08:50

SteF:

Ik ontmoet elke dag wel een of ander lelijk spook… :-)

• 02 Oktober 2014 - 08:35

Nancy :

Hallo Karin ,

Ik heb alles juist gelezen in je reisverslag , das keiplezant , lekker pancakes , mooie foto 's.
    Das echt wel tof , ik kijk al uit naar het volgende.
    Amuseer jullie maar goed , geniet ervan.

Grtjs. Nancy

• 04 Oktober 2014 - 05:59

Hey Nancy,
    Leuk dat je mijn blog leest!
    En ik geniet er hier van hoor!
    Groetjes x

• 04 Oktober 2014 - 05:59

Hey Nancy,
    Leuk dat je mijn blog leest!
    En ik geniet er hier van hoor!
    Groetjes x