dag 9 6 oktober - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van karinmeuris - WaarBenJij.nu dag 9 6 oktober - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van karinmeuris - WaarBenJij.nu

dag 9 6 oktober

Door: karin

07 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Nashville

Vandaag wat later opgestaan en om 8 uur in ons hotel gaan ontbijten.
Het weer is onweerachtig en het is een beetje fris buiten.We nemen de hotelshuttle naar Nashville centrum waar we de Country Music Hall of Fame gaan bezoeken.Het gebouw heeft de vorm van een F-sleutel en de ramen doen denken aan de zwarte toetsen van een piano.Het dak is een vin van een Cadillac van de fifties.
Men vindt hier de geschiedenis van de countrymuziek en ook veel bezittingen van de grote legendes.Zo vindt men hier de gouden piano en de Cadillac van Elvis.Ook zijn hier veel kostuumsoutfits van de groten hun optredens.Hier zijn we een paar uurtjes zoet.Dan een kopje koffie en dan richting Johnny Cash museum.Buiten schijnt het zonnetje en is het terug warm.In dit museum is het ook heel interessant en ook hier zijn we effe binnen.
Dan iets anders...winkelen in een winkelcentrum met meer dan 200 winkels.We nemen een taxi want het ligt een beetje afgelegen van het centrum.Weer een paar zotte dingen gezien.Een restaurant met een gigantisch aquarium binnen waar veel exotische vissen rondom je zwemmen.Ook is er een restaurant waar er een regenwoud nagebootst is.
Om de zoveel minuten regent het er binnen.
We komen onze felbegeerde winkeltjes tegen en gaan er een beetje uit de bol...
Voldaan nemen we terug een taxi naar het centrum en gaan we eten in een nogal sjiek restaurant, genaamd Merchants.Heel lekker eten daar.
Daarna gaan we nog eens een livebandje beluisteren maar deze zijn ni zo goed als die van gisteren en we besluiten dan maar om terug te keren naar het hotel.Het was een lange dag en morgen is het richting Memphis.

• 07 Oktober 2014 - 07:09

Noémie:

Dat ziet er goed uit ;-)

• 07 Oktober 2014 - 20:41

Ellen Jannes:

amai,daar is toch iet te zien he.ben benieuwd naar morgen.

• 08 Oktober 2014 - 06:18

Karin:

Ja Ellen, hier is inderdaad veel te zien.Wij komen hier nog veel tijd tekort zalle.In Nashville dat zou hier ook uw ding zijn se...