dag 1 - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van karinmeuris - WaarBenJij.nu dag 1 - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van karinmeuris - WaarBenJij.nu

dag 1

Door: karin

01 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Orlando

6.15 richting Zaventem om de vlucht naar New York te nemen om 10 u.
Stipt op tijd vertrokken maar het was een bumpy ride onderweg.Was er ni gerust in.Mijn medepassagiers trouwens ook niet.
Na ongeveer 8 uur aangekomen in het zonnige, warme NewYork.De nieuwe, gigantische toren van Ground Zero schitterde in het zonnetje.
Dan 3 u wachten om de vlucht te nemen naar Orlando in Florida.Deze is rimpelloos verlopen.Aangekomen in Orlando ging de klok 6 uur terug.
Het was trouwens zeer warm in Orlando, rond de 30 graden.
Dan onze huurauto gaan ophalen, hebben een grotere moeten nemen omdat we iets teveel bagage bij hadden.We rijden nu met een Hyundai, Santa Fe.
Daarna gaan inchecken in het Hilton Doubletreehotel.Mooie, ruime kamers trouwens. Dan wat gaan eten in een restaurant waar wij zowat de enige blanken waren.De porties waren weer gigantisch veel, we waren weer vergeten dat we in de U.S. A waren waar alles mega is....
Dan was het bedtijd want het was een lange dag geweest.

Tags: k